Το ζήτημα της διδασκαλίας της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχει προκαλέσει πολλές και έντονες συζητήσεις μεταξύ των φιλολόγων. Πανεπιστημιακά Τμήματα, Σύνδεσμοι Φιλολόγων και Αναπληρωτών Φιλολόγων, καθώς και μεμονωνμένοι φιλόλογοι κατέθεσαν την ανησυχία τους για τις αλλαγές που προωθούνται. Όλοι συντάσσονται στην υπεράσπιση του μαθήματος της Ιστορίας και συμμερίζονται την ίδια αγωνία για τις επιλογές του Υπουργείου Παιδείας, που στοχεύουν σε κάθε άλλο παρά στην ποιοτική εκπαίδευση.
Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας (ΕΚΚΑ)
Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας (ΑΠΘ)
Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Σύνδεσμος Φιλολόγων Καστοριάς
Σύνδεσμος Φιλολόγων Πιερίας
Σύνδεσμος Φιλολόγων Κορινθίας
Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας
Σύνδεσμος Φιλολόγων Τρικάλων
Σύνδεσμος Φιλολόγων Έβρου
Σύνδεσμος Φιλολόγων Ιωαννίνων
Σύνδεσμος Φιλολόγων Καβάλας
Σύνδσμος Φιλολόγων Κεφαλονιάς - Ιθάκης
Σύνδεσμος Φιλολόγων Μαγνησίας
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΠΑΣΑΦ)
Περιοδικό Νέα Παιδεία
και μια φωνή αυτοκριτικής: Τάσος Χατζηαναστασίου, φιλόλογος στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για τη διδασκαλία της Ιστορίας (Άγγελος Παληκίδης)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τάδε έφη