Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Νέα μηχανή αναζήτησης


Τη νέα της μηχανή αναζήτησης, με την ονομασία «Bing», παρουσίασε η Microsoft, φιλοδοξώντας αυτή τη φορά να “πριονίσει» την κυριαρχία της Google, πράγμα καθόλου εύκολο όμως, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία και το BBC.
Η Μicrosoft, σύμφωνα με το “Advertising Age”, ετοιμάζει τεράστια διαφημιστική καμπάνια ύψους 80 – 100 εκατ. δολ. για την προώθηση της Bing, που υπόσχεται να κάνει απλούστερες τις αναζητήσεις και πιο «έξυπνες», καταλαβαίνοντας την πρόθεση του ερωτώντος χρήστη. Παράλληλα, η αναζήτηση θα φέρνει εμπλουτισμένα αποτελέσματα, π.χ. η αναζήτηση για ένα προϊόν θα φέρνει επίσης συνδέσμους για κριτικές του προϊόντος, ανταλλακτικά γι’ αυτό, καταστήματα που το πουλάνε και άλλες πληροφορίες.
Άλλη μια ¨επιτυχημένη;;;;" προσπάθεια μίμησης του Γούγλη που κυριαρχεί στη δικτυακή αναζήτηση με ποσοστό πάνω από 70% με δεύτερη τη Yahoo με λιγότερο από 20%.
Το ιδιαίτερο της αρχικής σελίδας - πέρα από τη μίμηση- είναι ότι παρουσιάζεται και μια χαρακτηριστική εικόνα της χώρας του κάθε χρήστη.

2 σχόλια:

  1. Για να δούμε! Η συνήθεια όμως, δύσκολα ξεπερνιέται.Άρα,δε βλέπω να απαρνιόμαστε εύκολα το google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες οι συνήθειες -καλές ή κακές - από κάπου ξεκινάνε.
    Βέβαια υπάρχει και μια καλύτερη ακόμα ή μάλλον πιο έξυπνη μηχανή αναζήτησης..Ανάμενε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τάδε έφη