Σελίδες
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Ανακοινώσεις
Άρθρα-Απόψεις
Αρχαία Ελληνικά
Αρχαιολογία
Βιβλία
Διαγωνισμοί
Διαδίκτυο
Διαμαρτυρίες
Διασκέδαση
Δραστηριότητες
Εκδρομές
εκπαίδευση
Επιμόρφωση
Ευχές
Θέατρο
Ιστορία
Κινηματογράφος
Λογισμικά
Λογοτεχνία
Μελοποιημένη ποίηση
Μουσεία
Μουσική
Νέα Ελληνικά
Π.Ε.Φ.
Παρουσίαση βιβλίου
Ποίηση
Σχολικές Γιορτές
Τέχνη
ΤΠΕ
Τροφή για σκέψη
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Φύση
Ψηφιακό αρχείο
Ψηφιακό σχολείο
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009
Νέα μηχανή αναζήτησης
Τη νέα της μηχανή αναζήτησης, με την ονομασία «Bing», παρουσίασε η Microsoft, φιλοδοξώντας αυτή τη φορά να “πριονίσει» την κυριαρχία της Google, πράγμα καθόλου εύκολο όμως, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία και το BBC.
Η Μicrosoft, σύμφωνα με το “Advertising Age”, ετοιμάζει τεράστια διαφημιστική καμπάνια ύψους 80 – 100 εκατ. δολ. για την προώθηση της Bing, που υπόσχεται να κάνει απλούστερες τις αναζητήσεις και πιο «έξυπνες», καταλαβαίνοντας την πρόθεση του ερωτώντος χρήστη. Παράλληλα, η αναζήτηση θα φέρνει εμπλουτισμένα αποτελέσματα, π.χ. η αναζήτηση για ένα προϊόν θα φέρνει επίσης συνδέσμους για κριτικές του προϊόντος, ανταλλακτικά γι’ αυτό, καταστήματα που το πουλάνε και άλλες πληροφορίες.
Άλλη μια ¨επιτυχημένη;;;;" προσπάθεια μίμησης του Γούγλη που κυριαρχεί στη δικτυακή αναζήτηση με ποσοστό πάνω από 70% με δεύτερη τη Yahoo με λιγότερο από 20%.
Το ιδιαίτερο της αρχικής σελίδας - πέρα από τη μίμηση- είναι ότι παρουσιάζεται και μια χαρακτηριστική εικόνα της χώρας του κάθε χρήστη.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Για να δούμε! Η συνήθεια όμως, δύσκολα ξεπερνιέται.Άρα,δε βλέπω να απαρνιόμαστε εύκολα το google.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι συνήθειες -καλές ή κακές - από κάπου ξεκινάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια υπάρχει και μια καλύτερη ακόμα ή μάλλον πιο έξυπνη μηχανή αναζήτησης..Ανάμενε..