Η μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσουν οι εκδότες, κατασκευαστές και marketers για το 2010 θα είναι η δυνατότητα διάθεση του περιεχομένου οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, σύμφωνα με δημοσίευμα του eMarketer.
Τα netbooks, οι e-reader, οι φορητές παιχνιδομηχανές και τα τελευταίας γενιάς κινητά τηλέφωνα δίνουν νέο νόημα στην ιδέα της φορητότητας. Αυτό το χαρακτηριστικό της «κινητής τεχνολογίας» αντιπροσωπεύει το μέλλον στην ανάπτυξη του κάθε μορφής και κατηγορίας περιεχομένου.
Οι ηλεκτρονικές συσκευές θα συνεχίσουν να εξελίσσονται, επισημαίνει το δημοσίευμα, εξαιτίας της ανάπτυξης του τεχνολογικού πεδίου αλλά και των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών. Δεν θα πρέπει βέβαια να αγνοείται η σημασία της μεγάλης ανάπτυξης που γνώρισαν οι ταχύτητες μετάδοσης δεδομένων με την τεχνολογία DLS, αλλά και τα ασύρματα δίκτυα, πάνω στα οποία ουσιαστικά οικοδομείται η έννοια της φορητότητας.
Όπως αποκαλύπτουν έρευνες, τα κινητά τηλέφωνα τρίτης γενιάς έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη από το 2008, ενώ μέχρι το 2013, θα κυκλοφορούν περίπου 656 εκατομμύρια τέτοιες συσκευές στον κόσμο. Σημαντική είναι και η ανάπτυξη των φορητών συσκευών με δυνατότητες σύνδεσης στο Ίντερνετ. Ενδεικτικά, τα laptops αναμένεται να φτάσουν τα 247 εκατομμύρια, από 127 εκατομμύρια laptops που είχαν διατεθεί το 2008. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή θα είναι και η ανάπτυξη των tablets: Για το 2010 προβλέπεται να αγοραστούν 8 εκατομύρια συσκευές, που θα φτάσουν τα 49 εκατομμύρια το 2013.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες Adweek, eMarketer
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τάδε έφη